از این که دوستش خود کشی کرده متأسفم...گه بگیرن این یاهو مسنجر رو...تنها راه دلداری دادن اینه که دستتو بذاری رو شونه ی طرف. چقدر احمقم وقتی می گم متأسفم...ناراحتم...امیدوارم که...کاش که...

گه بگیرن این روابط ما رو از دم. وقتی می گه : ماکان هیچ کدومتونو نمی خوام از دست بدم دوست دارم بغلش کنم.

اینترنت من درست شد!!!

به زودی منتظر روزی هشت تا پست باشید...

الف:خیلی چاکریم... ( احتمالاْ همون دوستت دارم بوده به شکلی که خجالت نکشه)
ب :بابا این حرفا دیگه فحش شده...چاکریم ...چه خبر...خوبی؟
الف: خوب آدم چی بگه؟
ب : چه بدونم...
الف:مثلاْ بگه دوست دارم خوبه(با خنده می گه که یعنی شوخی...یعنی مثلاْ تو یه موقعیت دیگه... نه من و تو که ...)
ب :نمی دونم...تا حالا کسی جز مامان بابام بهم نگفته...
الف:بیا منو...چی؟؟(مثلا به شوخی می کشونه...نمی خواد نشون بده متأثر شده...اصلاْ براش مهم نیست...اصلاْ در باره ش فکر نمی کنه و هیچ وقت در باره ش حرف نمی زنه...احتمالاْ چند تا پست آخر وبلاگش هم ربطی به دوست داشتن نداره...وخیلی راحت ...)


مثل مامان بابات...که نه. مثل خودم . دوست دارم چون خوبی. به نظر من. اه ... کاش اینارو به خودت...

چقدر آسونه...

بیشتر از یه ساله که بهت زنگ نزدم.امروز ساعت ۸ امتحان داشتم.آدم به یکی بگه دوست دارم که...

دیشب نخوابیدم.امسال قرار بود بیشتر با هم باشیم.سال کنکور تموم شد.

حالا که قرار بود بری گم شی کاش بیشتر گفته بودم دوست دارم.شاید اگه نگفته بودم امسال سال کنکور بود.هر سال کنکور می دادیم...دیشب نخوابیدم.چه قدر آسونه که آدم به یکی بگه دوست دارم.




هنوز.

به عمو پورنگ حسودیم میشه بد. به هر کی می خواد راحت می گه دوست دارم. حالا گوشی رو بده به بابایی...بعد به بابایی هم میگه دوست دارم...بعدش هم می تونه مطمئن باشه که فردا هم برنامه ش رو نگاه خواهند کرد...