الف:خیلی چاکریم... ( احتمالاْ همون دوستت دارم بوده به شکلی که خجالت نکشه)
ب :بابا این حرفا دیگه فحش شده...چاکریم ...چه خبر...خوبی؟
الف: خوب آدم چی بگه؟
ب : چه بدونم...
الف:مثلاْ بگه دوست دارم خوبه(با خنده می گه که یعنی شوخی...یعنی مثلاْ تو یه موقعیت دیگه... نه من و تو که ...)
ب :نمی دونم...تا حالا کسی جز مامان بابام بهم نگفته...
الف:بیا منو...چی؟؟(مثلا به شوخی می کشونه...نمی خواد نشون بده متأثر شده...اصلاْ براش مهم نیست...اصلاْ در باره ش فکر نمی کنه و هیچ وقت در باره ش حرف نمی زنه...احتمالاْ چند تا پست آخر وبلاگش هم ربطی به دوست داشتن نداره...وخیلی راحت ...)


مثل مامان بابات...که نه. مثل خودم . دوست دارم چون خوبی. به نظر من. اه ... کاش اینارو به خودت...
نظرات 7 + ارسال نظر
بچه های راک چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:16 ب.ظ http://rockboys.blogsky.com

وبلاگگت باحاله
اگه مایل به تبادل لینک هستی سر بزن

بچه های راک چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:33 ب.ظ http://rockboys.blogsky.com

سلام.وبلاگ جالبی دارید.نظر تون با راجع به تبادل لینک چیه وبلاگ ما هر روز3 بار آپدیت می شه و حد اقل روزی 300 بازدید داره پس می تونه جای خوبی واسه تبلیغ شما باشه عجله کنید.

بامداد چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:40 ب.ظ

نه جدا باحال بود شبیه خودت بود

نیما پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:21 ق.ظ

به منم لینک میدی؟
www.empty.blogsky.com

فدرا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:57 ب.ظ

چرا الف و ب ؟ مثلا ع و ؤ......

سورئالیست سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:28 ق.ظ http://persiansurrealist.blogspot.com

کاش...شاید...زنذکی ما پر شده را این واژه ها !!!

سیاوش پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:44 ب.ظ

به منم میدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد