تا ابد را نمی دانم
ولی تا آخر امسال دوستت خواهم داشت...

لحظه ی تحویل سال را
           به دوست داشتنت اختصاص داده ام .





از تو چیزی نمی خواهم
به جز بودنت .

و ممنونم
که تمام انتظاراتم را برآورده می کنی .





به مناسبت باران




دنبال نشانه ها نگرد
وقتی روبرویت ایستاده ام
و دوستت دارم










از تمام اسلحه ها
تنها تفنگ و تیرکمان را دوست دارم.

چه بهتر که از آدمی در دوردست زخم بخوریم...

محلم نمی گذارد،
من هم بی محل می نویسم .

می بینی؟
هیچ حرفی برای گفتن ندارم
و می ترسم،
نکند که طلبکارها شعرهایم را به اجرا بگذارند...





سر هیچ کس از این شلوغ تر نمی شود!

بیخودی خودت را قایم نکن...
حتی در این شلوغی هم راحت پیدایت می کنم.

به دنیا می آیی.
و بزرگت می کنم.
بی آن که بخواهمت...

کاش عرب بودم،
و آنقدر وحشی
که زنده به گورت می کردم .

کویر







سکوت.اون قدر که نخوای نفس بکشی، و صدای ضربان قلبت اذیتت کنه . ساعتت رو از تیک تاک بندازی و فکرت رو... اه. همیشه چیزی داری که بهش فکر کنی...



آدم ها.