چقدر آسونه...

بیشتر از یه ساله که بهت زنگ نزدم.امروز ساعت ۸ امتحان داشتم.آدم به یکی بگه دوست دارم که...

دیشب نخوابیدم.امسال قرار بود بیشتر با هم باشیم.سال کنکور تموم شد.

حالا که قرار بود بری گم شی کاش بیشتر گفته بودم دوست دارم.شاید اگه نگفته بودم امسال سال کنکور بود.هر سال کنکور می دادیم...دیشب نخوابیدم.چه قدر آسونه که آدم به یکی بگه دوست دارم.




هنوز.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:04 ق.ظ

نیما دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:33 ب.ظ

معمولا اینطوری کامنت نمیذارم ولی......قشنگ بود.

فدرا سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ب.ظ

هنوز کنکور ارشد رو در راه داری....زیاد غصه نخور

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:33 ب.ظ

نمیدونم اینو برا کی نوشتی ولی منم میخوام شریکت شمو بگم کاش هنوز کنکور داشتیم کاش هنوز با هم بر میگشتیم خونه...کاش هنوز با هم از روی نیایش رد میشدیم و من.......

اولا که می دونی اینو واسه کی نوشتم؛)
دوما که منم دوست دارم با هم باشیم...ولی شاید هیچ وقت نتو نیم اون طوری با هم باشیم...اصلا وللش.

زنگ بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد