از این که دوستش خود کشی کرده متأسفم...گه بگیرن این یاهو مسنجر رو...تنها راه دلداری دادن اینه که دستتو بذاری رو شونه ی طرف. چقدر احمقم وقتی می گم متأسفم...ناراحتم...امیدوارم که...کاش که...

گه بگیرن این روابط ما رو از دم. وقتی می گه : ماکان هیچ کدومتونو نمی خوام از دست بدم دوست دارم بغلش کنم.
نظرات 6 + ارسال نظر
عاشق جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:07 ق.ظ http://sorry.blogsky.com

منم دوست دارم بغلش کنم ولی...
حیف که اونوره این یاهو مسنجره ..
موفق باشی.

بچه های اعماق جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.bohtan.blogsky.com

دختر سرمای شب و اتش سیگار و دود!

این چه بساطی ست که این عشق, علم کرده است؟!!!
امی دوارم شاد و پر امید باشی
از صافی حرفات خوشم اومد و از صداقتش
تو بلاگ من لینکت حتما جا داره
خوش باشی تا بعد
فعلا......

بامداد شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:57 ب.ظ

نظری در این مورد اینجا ندارم

ثمین دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:56 ق.ظ

خود سانسوری دهن همه رو سرویس کرده و می کنه!!اه!دهنشو!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 5 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:21 ب.ظ

کامران دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 05:31 ب.ظ

معععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع!
مععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع
مععععععععععععععععععععععععععععععععع
مععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع
معععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد