۳

 

اگر به تو باشد می گویی آدم ها در خواب زیبا می شوند،  

 ولی من نه.  

آدم ها زیباترند وقتی در فکر فرو می روند

در فکر غرق می شوند و کسی نیست که نجاتشان بدهد 

صدایشان به هیچ کس نمی رسد

به تو هم نرسید 

پریدی توی فکرهام و بیرونم کشیدی، 

ولی آنقدر فکر خورده بودم که دیگر کاری از دست هیچ کس بر نمی آمد. 

گریه نکردی... 

نگاهم کردی. 

زیبا بودم. 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
منیره حسینی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ق.ظ http://www.monire25.blogfa.com

سلام ماکان عزیز
کدوم پست نظر دادی
پست جدیدم اصلا دیدی ؟
و اما شعر ت این یکی از بهترین های تو /تا اخر انسجام حفظ کردی و سطر های تکان دهنده ای دااشت
پریدی توی فکرهام و بیرونم کشیدی،

ولی آنقدر فکر خورده بودم که دیگر کاری از دست هیچ کس بر نمی آمد.

گریه نکردی...

نگاهم کردی.

ممنونم از لطفت

زیبا بودم.

حبیب محمدزاده یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ق.ظ http://www.gramafon.persianblog.ir

سلام
... آنقدر فکر خورده بودم که دیگر کاری از دست هیچ کس بر نمی آمد ...

مینو نصرت یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

اینکه زیبائی خواب ، نوعی اثیری و ناب است حرفی نیست .
در اینکه زیبائی را با فکر کردن تعریف کنیم ، شاید بشود روی آن بحث کرد . ایده ای که میتواند هم سطحی باشد و هم عمیق . اما شروع اندیشیدن همیشه بمحض نیم قدم برنداشتن فرو میرود در عمیق ترین گودال ها . بیرون آوردنش کار ساده ای نیست و لی وقتی به دیگری و زیبائی او فکر میکنیم کاری است که همه میکنند و غرق شدن در خطوط صورت دیگری پیام کهنه ای است که حاکی از زیبادیدن و زیبا خواستن خویش است .
سطر اول تمام زیبائی ها از خواب و تفکر سرچشمه می گیرد ولی تا کجا کشیده می شود این با شماست
سلام

زهره طلوع حسینی دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.sketch.blogfa.com


"بهتر آنکه از یاد ببری و لبخند بزنی تا به یاد آری و غمگین گردی"

سلام

با شعر دیگری منتظر نقد و نظر شما هستم

ماهان مهدوی سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://pord.blogfa.com

قصه از کجا شروع شد

پسر به شعرهایت بدجوری حسودیم شد
چه عجب بالاخره راه افتادی
این دست گرمیه بعدن حسابی باهات حرف دارم
ممنون از نظرت
ایول داداش چی ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد