if i was a rich man

 

در کفه ی ترازوی هیچ کس سنگینی نمی کنم.

کسی به خاطر من نمی آید،

کسی به خاطر من نمی ماند...

 

هیدروژن و نه از هوا سبک ترند،

و دوستت دارم از سرب سنگین تر...

 

کاش دوستت دارم هایم را خرج نکرده بودم.

حالا با کوله ای پر از هیدروژن و نه

در کفه ی ترازوی هیچ کس

                              سنگینی نمی کنم.

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
maral پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ http://wildflowerinstarlitheaven.blogspot.com/

makan delam tang shode ...on sho dige

کامیگولا سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ http://nadaram.

کاش ترازوهای دیجیتال اینقدر مد نشده بود. الان جسمی را رو ی ترازومی اندازند و یک عدد مزخرف دیجیتالی وزن را و یکی دیگر قیمت را نشان میدهد. کاش هنوز از آن ترازوهای سمبل عدالت وجود داشت...
اما انگار از آن مجسمه کذایی عدالت فقط شمشیرش مانده و اخمهای در هم رفته جناب داموکلس!
در این دنیای مجازی دیجیتالی مزخرف ( یعنی آراسته به زر !) و در این لابیرنتهای تو در توی شبکه های تنهایی شاید کسی به روی سگش نیاورد که هنوز وزنی داری و قافیه ای... اما هنوز برای ما موزون و مقفا و وزنه ای. نه وزنه و سربی در قلب - نه وزنه و زنجیری بر پا و دست- که وزنه ای جهت ایجاد تعادل.
بگذار شاهین تعادل ترازوی قدیمی ما - به سود تو - تا ابد نا متعادل بماند. همه تبعیض ها این گونه آغاز می شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد