یک ساعت و بیست دقیقه ست که روز تولدم شروع شده. دروغ چرا؟ سال گندی بود. از این که یه سال بزرگ تر شدم هم خوش حال نیستم خب. ولی تولدمه دیگه!

 

مبارکه!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سیندخت شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ب.ظ

تا برگردی خواهم شناختت خطوط چهره ات تیز شده و باد چند طره موی جو گندمی را روی یشانی ات می رقصاند تو همان کسی هستی که من در یک شهریوری روز سال۸۵ میلادش را جشن گرفته ام در دلم.
یک دنیا تبریک...

سیندخت شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ب.ظ

بابا بی خیال دست بردار
مثلا اگه یه نظر از دید جنابعالی تائید نشه حذفش می کنی؟
ماکان و سانسور؟
چه شباهت عظیمی با جمهوری اسلامی پیدا کردی!

مارال یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:07 ق.ظ

ماکاااااااااان . چرا آخه من اونجا نیستم؟
تولدت مبارک....خوب که چی؟ چه فایده ؟ من نیستم...
من میخوام باشم )):

عسل سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

ببخشید که دیر شده ولی حالا تولدت را تبریک میگم امیدوارم آینده خوبی در پیش رو داشته باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد