چند دقیقه پیش ساختن یه ترانه ی کودک رو تموم کردم.خیییییییییییییلی حاله.فکر می کردم ساعت ۱۰ باشه... دیدم از سه گذشته! کلاً تو زندگی خوش حالم کرده.

امروز تو استودیو ضبط داشتیم. یه آهنگ بود که خواننده ی زمان کودکی من باید می خوندش. غیر قابل باوره نه؟ برای خواننده ی محبوب بچگی ت آهنگ بسازی. و من چه قدر صداشو دوست داشتم... وای! من اون جا وایستاده بودم و صدای هنگامه یاشار رو ضبط می کردم! خارق العاده بود.

از این که بغلم کردین ممنون.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
KAMI سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ق.ظ

i don't know what you heard about me, but you can't get a dollar outta me, no cadillac no perms you can't see, cuz i'm a motherfucker P.I.MP

مهیار سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ب.ظ

وای!!!

maral چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:13 ق.ظ

delam tang shode makaan. daram mimiram, 2 rooze marizam. fek konam manfolanza daram. doa kon namiram

مهشاد چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ب.ظ http://fallen-worm.blogfa.com

حسودیم شد جدی..!:|

[ بدون نام ] شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 ب.ظ

حسودیم شد من تو بچگیم خواننده ی مورد علاقه نداشتم فقط اهنگ خروس زری رو خیلی دوست داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد