همون طور که حتماً خودتون فهمیدین من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم. معنیش این نیست که دیگه بلاگ نمی نویسم. ولی می تونین یه مدت چک نکنین.

 

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
مارال دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ق.ظ

گه خوردی

به همین راحتی

دی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:27 ق.ظ

خب ...دیگه حالا یک کم برو از دست این کامنت گذار ها (+خودم) یک استراحت حسابی بکن....!!!!!موفق باشی رفیق،استاد ماکان یا ماکان خالی.....خداحافظ

[ بدون نام ] دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:16 ب.ظ

شدشسفشزعش۰مثبف خعف سهیث شمخدث

مانا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:24 ق.ظ

یه اتفاق جالب افتاده.از یه سال پیش که به صرافت وبلاگ خوندن افتادم و تو حلقه ی متصل به هم وبلاگا ،یه جورایی اونچه که دلم می خواس بشنوم رو پیدا می کردم،هرگز نتونستم اسم جاهایی که سر می زنم رو از بر شم.اعتماد می کردم به لیست سیو شده...و درست سه ماه پیش که کامپیوترم به فاک رفت...خیلی زور لازم داشت تا یادم بیاد که چی به چی بود!
پری شب وبلاگتو باز پیدا کردم.ازش یه اسم ماکان یادم مونده بود و یه صفحه ی سیاه.
هه!پیداش کردم که سکوتتو بخونم...جالبه...و گمونم اینم شنیدنی...جالبه...

پ.ن:خوبه یاد بگیرم مث تو کمی موجز بنویسم.

Rotten چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:55 ب.ظ http://underground-thoughts.persianblog.com

دارم چی میگی ..

سحر پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:00 ق.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:15 ب.ظ

لازم بود !!!!

دی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:01 ق.ظ

بسه دیگه خب چقدر استراحت می کنی!!!خب بنویس دیگه!!!استاد ماکان !!میشه بنویسی؟میشه؟ میشه؟....هان؟بنویس دیگه!!!!همش استراحت!!!!! ماکان!!!!!!!!!!!!!!!با تو دارم حرف می زنم !!!!!اخوب بگو که این صدای لعنتی رو می شنوی!!!!! بنویس از دیوانگی های تو خالی ...از سگ های پوشالی ....از ..لعنت به من.................................................................................................

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ب.ظ

عشق مادرانه هشتت را به هفت تبدیل کرد؟

مارال چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ق.ظ

مرثیه ای برای ماکان

sing what you can't say
forget what you can't play

مارال جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ب.ظ

این کامنت رو صرفاْ برای این گذاشتم که تعداد کامنت هات روند بشه

[ بدون نام ] شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:48 ب.ظ

خب بنویس دیگه یعنی دیگه هیچ حرفی نداری؟چی شده که دیگه نمی خوای بنویسی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ب.ظ

بیا دیگه مگه همینو نمی خواستی؟تعداد کامنتات بیش از انگشتان دستت شده .

مارال چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:45 ب.ظ

من فهمیدم اینی که معلوم نیست چی نوشته .چی نوشته
anastacia.left out alone
ها ها ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد