پاریس تهران

http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Parisienne-Moonlight-lyrics-Anathema/AE00B9FA9FF28AAC48256C4800213E02 

 

 

 

I can not hide

You know...I tried

To be who I couldn't be

I tried to see inside of you

 

 ...

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:13 ق.ظ

دوباره نوشتی هورا!i can not find a way to descibe it its there(من واقعا توهم دارم ها ....) inside all i do is hide....این آهنگ رو تو گوشم اونقدر زیاد کردم که پردهی گوشم داره هنوز درد میکنه ...چون که اون راننده ی ....عزاداری رو تو تاکسی اون قدر بلند کرده بود که....بهش گفتم عذر می خوام میشه کمش کنید و چقدر دلم می خواست این کارو نمیکرد! تا پیاده می شدم و در تاکسی رو چنان بهم میزدم که خودش و تاکسیش باهم فرو بریزند...ولی خب می دونی که بیرون سرد بود پیاده نشدم ...اونم یک کم فقط یک کم کمش کرد. ...من در ذهنم آنارشیستم و در بیرون همون سکوت بره ها....این اسفناک...!!!!ماکان هی دارم مینویسم آخه ذوق زده شدم این دفعه که این شعر کوچولوتوخوندم....آخه دوست داشتم معنیشو.....!!!!!!!!

زهره پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:22 ق.ظ

مرسی که این جا دوباره سیاه شده
امتی سیاهش خوندن داره که
( :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد