Marital Status: Single, Not Looking Sex: Female

 

 

صدای اسپیکر رو زیاد می کنم. همیشه چیزی هست که بخواهی به خاطرش صدای اسپیکر را زیاد کنی. جدیداً احساس می کنم تمام اسپیکر ها و هدفون ها آشغالند. هیچ وقت آن قدر که باید زیاد نمی شوند. آن قدر که گوش های من لازم دارند. قبلاً ها یادم هست همی چیز لا اقل دو وجه داشت. بخش لذت بخش و بخش رنج آور. حالا این که اسم کدام را روی چه کاری بگذاریم بسته به برآیند برداری شان بود که کدام طرف می چربد. حالا نمی دانم چرا از همه ی کارها ( حتی لذت بخش ترین هاشان) فقط رنج مانده است. برای چندمین بار است که این پیچ لامذهب را می چرخانم و دستم را بی اعتنا پس می زند. از این زیادتر نمی شود.

 

 

 

 

 

پ ن: این مطلب کاملاً سمبولیک بود.در حقیقت من الان با صدای چس موزیک گوش می دادم و همون رو هم به خواهش مامانم  قطع کردم. حوصله ی هدفون هم ندارم .

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مارال سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:14 ق.ظ

صدای speaker رو زیاد میکنم

دی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:59 ق.ظ

ماکان نباید اینو بنویسم و نوشتنش یعنی اینکه نمی فهمم...ولی مینوسم ..ماکان تو راچه میشود ؟ چرا دیگر نمینویسی؟نمی نویسی؟اینایی که مینویسی انگار که از سر بیحوصلگی است از نوشتن نیست..انگار که ماکان نیست...من شک دارم تو زنده ای...؟بیخیال بنویس رفیق اگه من توهم دارم که تقصیر تو نیست !!!!!!!!!!

۵۰ سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:19 ب.ظ http://50sal.blogspot.com

همیشه می خونمت

مارال جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:53 ب.ظ

صدای speaker رو کم میکنم
دراز میکشم... موبایل رو روی گردنم میگذارم
صحنه الان خیلی رمانتیک شد

n!MA جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:24 ب.ظ http://nnimaa.blogspot.com

چرا اینا یاد نمیگیرن ایزوله کنن اتاق ها رو؟
حالم از هرچی هدفون به هم می خوره
اینجورموقع ها ماشین + اتوبان به درد می خوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد