B patient

 

 

 

 یک عروسک که دست ندارد. نه به این خاطر که دست نداشتن سمبولیک است یا قرار است جناب عالی را یاد چیزی بیندازد. مگر وقتی عروسک بی دست پسر خاله ات را می بینی یاد چیز خاصی قرار است بیفتی.حالا سر این که خودت یکی از این عروسک ها را داشته ای یا اصلاً مگر پسرها عروسک بازی می کنند نمی خواهم بحث کنم. اصلاً شاید دست نداشتن خصوصیت عروسک باشد. چیزی که او را برای بچه عزیزتر کند... من دارم لبخند می زنم. من دست ندارم.

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ورونیکا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:41 ب.ظ

منم یه عروسک دارم که دست نداره
منو یاده بابام میندازه
فکر کنم ۳ سالم بود که برام خرید
با هیچ چیزی هم عوضش نمی کنم ...

مارال دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ب.ظ

مرثیه ای برای عروسک بی دست

Sing what you can't say
Forget what you can't play

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد