به فضاحات ادامه می دهیم

 

 

 

مصیبت وقتی ست که اشک های یک مرد بی ارزش بشوند که شدند.  ما درست در مصیبت ایستاده ایم. نه! ببخشید! بر اساس تعریف ارائه شده مصیبت یک موقعیت زمانی ـ مکانی ست. ما درست در مصیبت قرار گرفته ایم. این یکی شاید بهتر باشد. چون قرار گرفتن هم بار زمانی دارد و هم مکانی. خوش به حالمان که لااقل قرار گرفته ایم. همه چیز را مدیون دستور زبان فارسی شکر است.

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:55 ب.ظ

ادامه بدهید ...و ادامه میدهیم ...فقط مشکل اینه که مصیبتم ول کن نیست اونم دوست داره ادامه بده....

مارال جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ق.ظ

من وقتی بمیرم... گریه میکنی؟؟؟؟
فکر کنم دارم میمیرم
گریه میکنی؟؟
دارم گریه میکنم
چون فکر میکنم یکی داره میمیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد