giving blood keeping faith

 

 

 

امتحانات تمام شد و ما از زیر فشار خواب بیش از حد و چنل تو بیرون آمدیم. کم کم می رویم زیر فشار چیزهای دیگری گوئیا. شنبه ها را بیش از همیشه دوست می داریم و آلودگی هوا دیگر به هیچ جایمان نیست. شبیه قیچک شده ایم و دیگر نگران فندک نیستیم.

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:37 ب.ظ

خوش به حالتان ما هنوز زیر فشاریم ناجور...بدفرم...و بدا به حالمان است اساسی...(: و شبیه همان موجودی هستیم که شب امتحان و...بعد از یک ترم درس نخوندن و...سوسک و...نه بابا ما شبیه دایناسوریم ...نه...ببخشید چرت و پرت می گم مال همون فشار چنل تو و...ایناست!

ورونیکا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ب.ظ

منم احساس می کنم که میتونم از فردا که پایان امتحاناست خیلی راحت تا صبح بیدار بمونم و کتاب بخونم و هی دلم نخواد بخوابم !
منم شنبه ها رو دوست دارم ... ولی هنوزم فکر می کنم یه روز از هوای آلوده می میرم . من خیلی وقته دلم نمی خواد که نفس بکشم دلم برای ششهام سوخته .

جاهد چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:16 ق.ظ http://1001-nighte.blogsky.com

و عشق . سفر روشنی اهتراز اشیاست
و عشق صدای فاصله هاست
صدای فاصله هایی که غرق ابهامند
همیشه عاشق تنهاست



موفق باشی

مارال شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:09 ق.ظ

and I'm Still Right Here

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد