ساده بگم ساده بگم ساده بگم دهاتیم

 

 

بازگشایی مدارس.وقتی خرخره ی یک آدم را بجوی صدای سگ می دهد. ما از این تارانتینو کفمان بریده بود که جهش خون از بدن آدم ها را نشان داد. فکر نکرده بودیم که. سگ را باید غذا داد. جای شاش و گهش را باید تعیین کرد. خب فکر این جور چیزها را کرده ایم... ولی فکر جویدن خرخره را... باید بازی کرد. باهاشان بازی نکنی افسرده می شوند. امضای ولی. آخر کدام آدم عاقلی می داند که نقش یک انسان در حال خرخره اش جویده شدن را چه طور می شود بازی کنی؟ افسرده شده ایم بابا. امروز یک مرد نزدیک بود زیر ماشین برود که زود زد زیر ترمز و از پشت سری اش حسابی فحش خورد.ثلث سوم. زندگی شده خواب و خوراک و چنل تو . هاپ هاپ.

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:42 ق.ظ

خوب رفیق آرام باش عوضش ثلث سوم داره برف می یاد و اگه حسابی بیاد و همه جا روسفید کنه یه مدت همه ی کثیفی ها و مزخرفات این شهر رو لاپوشانی می کنه...و امیدوارم اون قدر سرد شه که حتی کسی نتونه دهنشو باز کنه که به راننده جلویی غر بزنه...امیدوارم سرما سخت سوزان باشه...البته نه با این بی رحمی که گفتم!

بهمن پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:05 ق.ظ

دی جان . یادت باشه این برف سیفید که داره میاد و همه جای دنیا هم همین طور است فقط چند روز روی کثافت رسوب کرده ی هزاران ساله ی تهرون رو می گیره . فردا روزی آب میشه میره سراغ کارش . چه بسا قاطی همون کثافت .
همون لاپوشانی خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد