همه یه جوری روشنفکرن. هر کسی روشنفکری خاص خودشو داره... بعضیا عاشق کویلیو ان، بعضیا به شدت متنفرن، بعضیا می گن موسیقی فقط کلاسیک بعضیا هم... ضد روشنفکری هم یه جور روشنفکریه به هر حال. می فهمین چی می گم دیگه... می خوام بگم منم روشنفکری خودم رو دارم. یه موقعی روشنفکریم این شد که بگم. درونم رو بگم... احساساتم رو... و حتی رازهام رو. و روشنفکری جدید به جایی رسید که ابراز شد زندگیم. بعدش چیزهایی ابراز شد که نبود، یا بعضاً حتی با من متناقض بود.یا چون چیزی برای ابراز شدن نبود، همه چیز بزرگ شد تا قابل ابراز کردن شه.شاید همین وبلاگ هم یکی از نشانه های ابراز شدن باشه. الان از این ابراز شدن داره حالم به هم می خوره.دوست دارم کسی ندونه داره درونم چی می گذره. دوست دارم آدما اصلاً حس من رو ندونن راجع به خودشون. ندونن من چی کارا می کنم... چیا دوست دارم... ندونن می خونم... می نویسم... احساس می کنم چیزی از خودم برای خودم نمونده.

 

 

این مطلب محتاج نظرات شماس.

 

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
جاهد شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:04 ق.ظ http://1001-nighte.blogsky.com

سلام دوست من وبلاگ بسیار جالبی داری امیدوارم موفق باشی من لینک شما رو در وبلاگم گزاشتم اگه وقت کردی یه سری هم به ما بزن.

niMA شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:55 ق.ظ http://nnimaa.blogspot.com

1-محتاجیم به نظر D:
2-چشمم کور شد...این آبی رو یککم کمرنگ کن یا حتا فسفری
3-اون سبزتم اصلا به بقیه رنگا نمیاد
4-اون بالا رو هم درست کن...من فقط یه icon می بینم با یه نوار آبی که معلوم نیست چیه
5-یککم هم غر بزن P:

سروش شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ق.ظ

تو تمام چیزهایی که دوست نداری کسی بدونه رو گفتی که همه بدونن.
...ندونن می خونم... می نویسم...
احساس میکنم اینم ادای یه نوع روشنفکریه.
راستی تبریک میگم.

امین شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:29 ب.ظ

خیلی ساده از تمامی سایرین گذشتن
کولی ماندن
بی هیچ تاسف
بی هیچ حرف پیش
پ.ن :سایرین شامل همه میشه حتی اول شخص مفردت

گلاره شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:39 ب.ظ http://hollow-years.blogspot.com

کلی با این حست موافقم.به نظر هیچ ربطیم به خود سانسورس نداره!راستی ماکان سورمه ای رو سیاه خیلی بد خونده می شه!

پندار شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:44 ب.ظ http://version.persianblog.com

اگه شخص فکر کنه که الان چه جور روشنفکری باشه٬ اونوقته که روشنفکر الکیه. اگرم فکر کنه که نباشه٬ اونم ضعفه. اگه کلن به این قضیه که حالا هست یا نه فکر نکنه به نظرم از همه بهتره. واقعن چه اهمیتی داره؟ هر آدمی با استدلال خودش زندگی می کنه. دنباله روی؟
در ضمن خیلی حال می ده بعضی وقتا آدم ابراز بشه. خیلی وقتام حال می ده٬‌اما آدم ابراز نمی کنه٬ مازوخیزم دقیقن!
مثل حسی که من الان دارم و بغض تو گلومه اما نمی رم آپدیت کنم.
دیوونم؟؟؟!!!

Umit یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 ق.ظ

پسر ، یه مسافرت طولانی لازم داری

پ ن : دورتر ...

one of my turns دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ق.ظ http://pinkfloyd_dewall.com

گفته شده است که جهان به سوی فرسایشی ابدی و لاگذیر پیش می رود . کوه ها به دشت ها و دشت ها به دره ها . پنداری که مردمان نیز به سوی نهمین امام شیعیان ، جواد الائمه روانند .
--------------------------------------------------------------------
ببینم تو چرا بعد از تولد چندمین سال وب نوشتت این قده سیستمت عوض شده . اینا چیه می نویسی ؟ بابا نکن این کارو . خیلی عوض شده که اصلا خوب نیست . نثرت اصلا خوب نیست .
همین که میگی نمی خواهی دیگران بفهم توت چی مگذره ، خودش یعنی اینکه داری می گی توت چی میگذره . خوب اصلا چیزی نگو . اگرم می خواهی مطلب بنویسی مثلا در مورد روش های آبیاری سبزی های خانگی مطلب بنویس تا کسی نفهمه توت چی میگذره .
----------------------------------------------------------------
سرمه ای تو آبی خیلی خوبه - فسفری نمی خواد - فونتت عالیه - و اینکه بقیه چیزه همشون روبه راه هستن . بیخود هم دنبال نظر مردم نباش . ببین خودت چی می خواهی . خودت و خودت . فقط خودت . بگرد و اونو پیدا کن . نه نظر من و اصغر و اکبر رو . دو از دست رس هم نیست . برو به اتق خواب ، تو چمدون دست چپ تبر محبوبت رو پیدا می کنی . اینقدر وحشتزده نباش ، این فقط یه مرحله گذره . یکی از روزهای بد .

ثمین سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:58 ب.ظ

be flat....stay flat and enjoy it!

بامداد پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ب.ظ

موسیقی !!! مرده شوره موسیقی !!! موسیقی هم شد کار ؟‌
ها ؟‌ ؟؟‌‌!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد