مستم. دوست دارم گریه کنم. بیش تر از این که تا حالا کردم. مست کن. می دونم که مخالفه، ولی مست کن... اون وقت...نمی دونستم که انقدر خوب آهنگای گوگوش رو حفظم... شب شیشه ای دیگه نمس شکنه، از تو این شیشه ای همیشه گی خورشید مقوایی سر می زنه، به عزای دو ری دستای ما...مستم، و کم می شه که مست باشم. از وقتی دکتر لعنتی گفت که...آدم باید قدر مستیش رو بدونه و فقط برای این که یادش بمونه آپدیت کنه...نه؟مست کن. و با من باش. به یاد من مست کن، بدون این که هیچ وقت با هم مست بوده باشیم...گریه...

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دیووووووونه خودتی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:53 ق.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

یک روز خدا همه فرشته هاشو صدا زد تا جمع بشن

و بهترین فرشته خدا رو انتخاب کنند

حالا همه فرشته ها جمع شدن

ولی بهترین فرشته خدا اونجا نیست

چون داره وبلاگ منو میخونه

قاصدک دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:35 ق.ظ http://asemuni.blogsky.com

وبلاگ قشنگی داری.قشنگ هم می نویسی.
موفق باشی

فریدون مشیری دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:48 ب.ظ http://fereydoonmoshiri.com

باشه . به شرطی که تو هم بری نوار بوی باران محمدرضا رو بزاری تو ظبط و با صدای بلند ، جوری که همسایه دیور به دیوارتون فحش بده گوش بدی . البته ترک بوی باران رو و بعدش هم بری تو اون مطلبت که نوشتی "هوابو میدهد..."" کامتم رو بخونی
البته برای اینکه تو رو تو منگنه نزاشته باشم میتونی از خلاقیتت استفاده کنی و برعکسشو انجام بدی . یعنی بری اول کامنت رو بخونی و بعدش بری نوار رو با صدای بلند گوش بدی . یا حتی هر دو رو با هم همزمان انجام بدی و یا حتی می تونی هیچ کودوم از این پیشنهاد ها رو انجام ندی . همش به خودت بستکی داره
گرنکوبی شیشه غم را به سنگ .......

خوش باشی !

شیدا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ

مست کن واسه ی خودت .
و حال کن نه با اون با خودت حال کن .اگه میگی تا حالا بدون اینکه باهاش بوده باشه مست نکردی و بهش میگی مست کن برای من و به یاد من / حالا من ازت میخوام که مست کنی به یاد خودت و واسه خودت
هر وقت واسه خودت مست کردی و حال کردی اونم پیداش میشه میاد کنارت و برای تو میخوره تا مست بشه (یادت باشه)بهش بگو نه!برای خودت مست شو.
اون وقت مست شدن واقعی رو در کنار هم تجربه می کنین با هم لذت میبرین نه هر کدوم از اون یکی و هر کدوم برای اون یکی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد