سه پیشنهاد کاملاً عملی




با من شوخی نکنین. من جنبه شو ندارم. از نظر من شما مهم ترین حرفای زندگیتون رو که ممکنه به مدت بسیار زیاد توی دلتون نگه داشته باشین از طریق شوخی بیان می کنین. با شوخی درونیاتتون رو می گین. شوخی می کنین چون از عواقب افکارتون می ترسین. پس این کار کثیف رو با من یکی انجام ندین.


از من عذر خواهی نکنین. وقتی ریدین بیخودی همش نزنین. تاثیر کاری که کردین به هیچ وجه در من کم تر نمی شه. ممکنه بیش تر هم بشه، چون اون وقت فکر می کنم قبل از این که اون عمل رو انجام بدین به عذابی که من بعدش خواهم کشید فکر کرده بودین. حتما ازش آگاه بودین که حالا دارین عذرخواهی می کنین!


هر چه سریع تر با من قطع رابطه کنین. ادامه ی رابطه ی کنونی تون با من فقط می تونه منجر به عذاب بیش تر خودتون بشه. چون سروکله زدن با یه آدم گند دماغ که از هر حرفتون، و از هر حرکتتون ناراحت می شه واقعاً احمقانه س. از طرفی لطف می کنین و به من اجازه ی تجربه ی تنهایی رو می دین که هنوز نفهمیدم از کی دارم تجربه ش می کنم. توی این تنهایی وجود جناب عالی یه توهم صرفه. پس خواهش می کنم... بیرون!




نظرات 4 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

سه عکس العمل کاملا عملی:
۱. شوخی کردم!
۲. معذرت می خوام!
۳. برو به جهنم..

پویا سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ب.ظ

یا..ایچبیر

Umit چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:39 ب.ظ

آقا ماکان توروخدا!!!!

پ ن :‌ پس اینهمه خاطره چی میشه؟

niMA پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:02 ق.ظ

من...نیما...در کمال هوشیاری و سلامت عقلی اعلام می کنم که این آدم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد