دیوارها دارند مدام نازک تر می شوند،
 بدون آن که قیافه شان هیچ فرقی بکند...

هر از چند گاهی تنه ای بهشان بزن.
نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:00 ق.ظ

دیوار ها رو خودمون می سازیم این خودمونیم که داریم خودمونو خفه می کنیم -دیگران ام بهمون کمک می کنن.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:18 ق.ظ

تو داری پس رفت می کنی.نه؟

Umit سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ب.ظ

پیشرفت تو کاملا محسوس و خش صدات دلنشینه

پ ن : شبهای ناراحت بنفشه ده
پ ن : خانه رو به تخریب و همسایه های مغشوش روبرویی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:44 ب.ظ

من یعنی این دیوارو ساختم؟
داری بهش تنه می زنی نه؟ من فقط یه صدا می شنوم
شایدم این صدا نباشه
فقط یه حس یواشکی

دلارام جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ب.ظ

agha pesar lotfan tane nazan

[ بدون نام ] شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ب.ظ

نه!تو داری عقب میری.یعنی فک می کنم.

کامیگولا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:03 ب.ظ

خرابه دیوار بلندی که من بودم/ و تو که چشم و گوشی بر من کشیدی./حنجره شدم /فریادت زدم / مشت شدم و شعارت دادم / آسمانم شدی و مرا در بر گرفتی..../ افسوس /افسوس که چشمانم را بستی/ دیوار شدم وتا گردن فرو ریختم / ودر سینه ام پنجره ای رو به تهی باز شد..../اکنون تنها سگان در من مینگرند / با لذت شهوتناک شاشیدن/ پای یک دیوار سوراخ کوتاه !

سایه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:34 ق.ظ http://karang.persianblog.com

دیوارا کاغذین... من می خوام لینک وبلاگتو بذارم تو وبلاگم... :)

مانی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ق.ظ http://mani-art.blogsky.com

بابا من مردم از دوری تو اه !
میس یو به والله !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد