VIP




استعداد خوبی تو موسیقی دارم. صدای خوبی هم دارم. یه گروه خیلی خوب دارم.بعضی شعرام هم خوبن. یه دوربین خوب دارم که باهاش عکسای خوبی می گیرم. یه پیانو دارم که گرونه.خیلی هم دوسش دارم خفن. یه گیتار هم دارم.خوب می رقصم. نقاشیم هم بد نیست. یه وبلاگ دارم که تعداد بازدید کنندگانش به۱۳۸۳۰ رسیده. تو یکی از دانشگاه های خوب شهرم رشته ای که دوست دارم رو می خونم. همه ی این چیزا رو دوست دارم. ولی بیشتر از همه ی این چیزا... پیانو برای زدنو دوست داشتنه، آواز برای خوندن و دوست داشتنه، و دوست فقط برای دوست داشتن. دوستانی دارم که بهشون افتخار می کنم و با تمام وجود دوسشون دارم.
نظرات 7 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 ق.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

Vay Piyano mizani toam?! khosh Be HaLet! Manam Piyano Mizanam VaLi Mamolan az Piyanom seda Gav dar Miyad!Lol...Movafagh bashi be manam sar bezani badak Nis!

کاوه جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ق.ظ http://Daeezadeh.blogsky.com

سلام.
وبلاگ خوبی داری.
به من هم سر بزن!

بابک خان جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:40 ق.ظ http://megamainpain.persianblog.com

ماکان! ماکان!
داستانتو خوندم و به نظرم خیلی خوب بود... فقط یه چیزی.. اگه جای اینکه مستقیم بگی خیلی همه‌چبزش تکراری و پوچ بود بیشتر به رفتار یارو بپردازی و نظر خودت رو به عنوان نویسنده توی اون چیزی که داری می‌گی دخالت ندی به نظرم تاثیر نوشته‌ات روی مخاطب بیشتر می‌گردددد....اهم.. اهم
این نظر من بود.. ممکنه به کل چرت باشه.

پندار جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:41 ق.ظ http://version.persianblog.com

ای ول ...
به عنوان یه پیشنهاد الکی. از اونا که آخرش می گم کلن٬ و به درو دیوار نگاه می کنم.
وقتش رسیده این توخالی رو عوضش کنی. آخه شفاف شده دیگه چرک نیست.

جمشید جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ب.ظ

آقا ببخشید :این پیانو چنده؟
من دوستتاما تخفیف بده!!!!!!!!

Umit جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:55 ب.ظ

روال تدریجی روانی شدن خودت و وبلاگت رو میدیدم گفتم یه کامنت بذارم و بردم ...

پ ن : ا ا ا ... آقا ماکان شما هم پیانو میزنید!؟؟!؟!؟! دست و پنجتون طلا ...! منم اسکی میرم زیاد ... ولی از پسرا متنفرم فکر پریشون نکنید

بامداد شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:57 ق.ظ

چه قدر ساده همه چی احمقانه شد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد