پامو می ذارم پشت پات هلت می دم تو برف می خوری زمین سفیده و یخ می زنی می خندیم و یه مشت برف می پاشم تو صورتت جیغ می کشی قهقهه می زنم با پا برف می ریزم روت م می گی که ولت کنم می خوای برف بپاشی بهم اصلاً اهمیت نمی دم و کارمو می کنم حالا دارم رو صورتت برف می ریزمو خواهش می کنی که ولت کنم.دهنت پر می شه.صدات نمی آد. می میری.می خندم. برفا رو می ریزم هوا.برامون عروسی می گیرم.و بزرگترین لباس عروس دنیا رو...
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:27 ب.ظ http://ishtar.persianblog.com

ach makan!chi shodi mard!!!!nakone hala to in jashne bozorg hame davat daran.. hata kermhaye goor, murionehaye toye khaak....chi migi...chi migi .......

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:45 ب.ظ

جات رو حفظ کن!
اگه همین جا بمونی بیش تراز چندتا پله نمونده که برسی هون بالا!!!
فقت جاتو حفظ کن!

پر جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:50 ب.ظ

عمیق!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:56 ق.ظ

Migam, emaileto az makanathema taghir bede be makafka! (I mean it in a good way) R

هیش کی یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:58 ب.ظ http://full.blogsky.com

آقا من یه سوالی دارم
این رفیقمون که کامنت گذاشته به اسمه پر : اسم خودشو به ضم پ میخونه یا فتح پ یا شاید هم به کسر پ ؟
بهتره خودشو سریع معرفی کنه .
ها ها ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد