عذر می خوام می تونم بپرسم چی دارین گوش می کنین؟من عاشق چیزی هستم که شما دارین گوش می کنین... نه تا حالا گوش ندادم...ولی حتماً چیز خوبیه دیگه...و گر نه که شما گوش نمی کردین...می شه یه لطفی در حق من بکنین؟می شه بگین من رو دوست دارین؟البته... مسلمه که دارین دروغ می گین... ولی من... عوضش ما هر دومون یه نوع موسیقی رو دوست داریم مگه نه؟




منم دوست دارم.
نظرات 6 + ارسال نظر
پریسا دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:31 ق.ظ

ماکان راستش گاهی فکر می کنم که یک نوع موسیقی گوش دادن هم کفایت می کنه برای دوست داشتن .اما سریع پشیمون می شم از این فکر .ماکان هیچ چیز کفایت نمی کنه .مگر این که اینقدر احساس بدبختی کنی که بخوای به کسی اکتفا کنی.باید دوستش داشته باشی ماکان وگرنه هیچ بهونه ای کافی نیست...

روشن واقعی دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:25 ق.ظ

Oza khite

بامداد دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:54 ب.ظ

عجب ! موسیقی هم تو بردی تو این بحثا ؟ بابا با هر چیزی که نمیشه شوخی کرد . سر همش کردم ! راستی فکر نکنی چون بهم نظر دادی بهت دارم نظر میدما ؟!!! به منم سر بزنا دیگه قدیمی شده .

Umit سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:25 ق.ظ

راستش رو بگو چه آهنگی و چه مدت به زور بهت رفته!؟؟

پ ن : صحنه غم انگیز سقوط تو از تیوپ پر از باد کنار هتل دیزین و من که به صورت BackGround به زور ، Brithney گوش میدم.
پ ن :‌ لبخند تلخ تو

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:52 ب.ظ

hey makan! man oon rooz in doostet Umit o too daneshgamoon didam, vali oon be roosh nayovord ke mano dide, yani mano nashnakht?:-" inja jash nabood begam?:s

دلارام شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:09 ب.ظ

moshkel ine ke hame mikhan oni ro ke on gosh mide gosh bedan nemikhan be khode taraf gosh bedan che farghi mikone to chi gosh midi man mikham be khodet gosh bedam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد