دلم برای آینه ی اتاقت می سوزد.
چقدر تنهاست
هر بار که به درونش نگاه می کنم.
نظرات 7 + ارسال نظر
راس میگی پیدا کن من کیم ؟ یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:24 ب.ظ

و اگر تو در کنارم بایستی
در اتقام و در کنارم
دیگر تنها نیستم
تو از رنج تنهایی من و من از رنج تنهایی خود
رها مشویم .

سلام ترکه!چطوری؟بهت نمیاد از این چرت و پرتا بنویسی...اینا مال اوناییه که تو پوست تخم مرغن!

من همون قبلیم یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:26 ب.ظ

راستی خط دومو م منظورم از اتقام ؛ اتاقم بود ها

سام دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:50 ب.ظ

من به ایدیم ۲۰۰۰ اضافه شد به اینه نمیدونم

پندار سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:44 ق.ظ http://version.persianblog.com

دلم برای آینه می سوزه.
که هر بار باید به درون من نگاه کنه.

همونی که نتونستی پیداش کنی سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:17 ب.ظ

دلها میسوزه
دلها همیشه و همیشه میسوزه
اصلا کار دل سوختنه ، اگه دل نسوزه ،پا بسوزه
اما برا کی میسوزه ؟
آره اشتباه بشریت اینه که همیشه اشتباهی دلشو سوزونده
دلهای نسوختتونو نگه دارین
هممون یه روزی بهشون احتیاج پیدا میکنیم .
به خاطر بشریت دلهاتونو نگه دارین

مهتاب چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:42 ق.ظ

ماکان ..من پندار نیستم...ما دو نفریم ..نه یک نفر!

دلارام شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:12 ب.ظ

delam baraye khodam misozad ke har vaght be ayene negah mikonam mifahmam ke cheghadr tanham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد