بغلت می کنم.

خواب باحاله.توش یه اتفاقایی می افته که تو واقعیت نمی افته،آدم همه چیزو می تونه تو خواب بغل کنه. می تونه روی آب نقشه بکشه (کاری که من تو بیداری می کنم ولی نقشه ها رو نمی بینم) می تونه وبلاگش رو بغل کنه...شعراش رو...فکر کن!

بغلت می کنم.

آدم تو خواب می تونه حتی دیوار رو بغل کنه...ساختمونا...جرثقیلا...شهرا...قاره ها...حتی اقیانوسا...اصلاً کل کره ی زمین رو می تونه بغل کنه!

بغلت می کنم.

آدم می تونه تو خواب خودش رو بغل کنه...آدمایی که مردن رو...آدمایی که هنوز به دنیا نیومدن رو...
حتی
حتی
حتی
تو رو هم می تونه بغل کنه...فکرشو بکن!


بغلت می کنم.
نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:36 ق.ظ

Inro besadegi doost daram Makan, mesle musice Yann Tiersen! Yadam miad baraye salha mogheye khab hamishe patoomo baghal mikardam, va too khab oon be kasi ke doost dashtam badal mishod...Hala zire patoom ghayem misham va patoom be ye ghare tarike denje koochooloo mimoone ke mitoonam baraye hameye omram toosh ghayem shem. Vaghti ehsase ghodrat mikonam (ke dar heine lezzat bakhsh boodan, yejoorayee ahmaghanast, mesle hameye ehsasaye dige), aslan patoomo mizanam kenar. Ina ke goftam shayad ziad be sheret rabt nadasht, nemidoonam. Amma man az neveshtan tooye webloget ehsase zende boodan mikonam, harchand ke momkene ye tavahom bashe, harchand ke momkene hichkas nakhoonatesh, hatta ba inke kasi ehtemalan nemifahmatesh...hamoontor ke man hichkaso nemifahmam. ya shayad aslan eshtebah mikonam. Ahhhhhhhhhhh!!!!!! man beram. Roshan

مهتاب چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:16 ب.ظ

فکر کنم،ماکان بهتره..فکر کن..

مهتاب پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 ق.ظ

ماکان جان..بغل کردن شعر چه مزه ایی داره؟ مثله پر می مونه ،نه؟ راستش بعضی وقتا منم :قبل از گفتن یه شعره مجازی،شعره واقعیشو تو خواب بغل کردم...همیشه چند بیت بیشتر بوده..حسابیترم بوده...هیچوقتم دوباره تو بیداری ..اصلش گیرم نیومده...:بگو ببینم توام، همینطوری شعراتو بغل میکنی..و:بهت آرامش میدن؟.توضیح میخوام:.. .

هیش کی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.full.blogsky.com

ماکان تو منو نمیشناسی . من هم تورو نمیشناسم . اصلا هیش کس هیش کسو نمیشناسه ( هه هه هه ) اما به خاطر هیمن قد رفاقته نشناخته یه فراخوان عمومی تو وبلاگت بزن ملت برن www.full.blogsky.com یه سری بزنن . می دونم که مرد نیستی رو برفهایی دیزین لخت شی . (چون همین جوری جون نداری وای به حاله اینکه بری دیزین ) اما یوخده (همون یه خورده خودمونه) رفاقت به خرج بده مرد .
ببین نیمهیه پرت چی میگه !!!

[ بدون نام ] شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:59 ق.ظ http://full.blogsky.com

بچه ها من ماکانم . blogsky.com خراب شده . و فقط می تونم تو قسمت کامنت هاا چیز بنویسم . آدرس وبلاگم عوض شده و به www.full.blogsky.com تغییر کرده از این به بعد برین اونجا نوشته هامو بخونین .

ماکان واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:08 ق.ظ http://empty.blogsky.com

بابا حرفهایه این یارو رو باور نکنین که میگه ماکانه . ماکان واقعی منم . البته راست میگه blogsky.com خراب شده و حتی نمیشه تو وبلاگ خودم هم مطلب بنویسم و فقط تو بخش کامنت میشه نوشت . اما مزخرف میگه این یارو که معلوم نیست از کجا اومده .کامنت هایی که به اسمه ماکان یا هیش کی نوشته شده رو نخونین . مثله اینکه پشتکار داداشمون هم زیده . تو مطلب روزایه دیگه هم کامنت گذاشته . مردتیکه نفهم .

ماکن اشکوری واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:11 ق.ظ

ماکان اشکوری واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:15 ق.ظ

باب این رفیق چرا دست از سر کچل من بر نمی داره . من ماکان اشکوری واقعی هستم . به خدا blogsky.com خرابه و تا اطلاع ثانوی من تو قسمت کامنتا مطلب می نویسم. لعنتی اصلا login نمی شه و فقط میشه کامنت گذاشت و البته قبل از اینکه خراب بشه من آدرس وبلاگو به www.full.blogsky.com تغییر دادم اما فرطت نکردم تو توخال یبنویسم . از امروز باقی مطالبو تو (تو پر ) بخونین . به خدا من ماکان اشکوری واقعی هستم . آدرسم عوض شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد