قانون قدیمی:
       «همه ی آدما ارزششو دارن مگر این که خلافش ثابت شه»



قانون جدید:
    « هیچ آدمی ارزششو نداره، مگر این که خلافش ثابت شه»
نظرات 13 + ارسال نظر
یه شریفی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:23 ق.ظ

اگه عوض کردن قانون واست انقد راحته، چرا تا حالا داشتی خودتو اذیت می کردی؟

مهتاب دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:58 ب.ظ

ماکان..تبریک میگم:قانونت،حالا نه فقط ،ماله خودت که ماله همه است ...اگر اونا هم غمه تو رو داشتن. حتمآ حالا خیلی چیزا عوض میشه..very good....

. دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:28 ب.ظ

زود...خیلی زود واسه قانون نوشتن زود ماکان.

کپیق دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 ب.ظ

عمو ماکان، به نظر من تو گلی، چون میتونی راحت درباره احساساتت حرف بزنی. و این ارزش داره، حتی اگه در مورد خیلی از آدما به ضررت باشه.


گلاره سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:09 ق.ظ http://hollow-years.blogspot.com

بشاش تو اولی!

ورونیکا سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:32 ب.ظ http://gomboodegan.blogspot.com

ارزش چیه؟
اصلا مگه وجود داره ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:28 ق.ظ

Veronica! Exactly!! Gimme five. roshaN

زهزه جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:03 ب.ظ

آدما ؟!

هیش کی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.full.blogsky.com

ماکان تو منو نمیشناسی . من هم تورو نمیشناسم . اصلا هیش کس هیش کسو نمیشناسه ( هه هه هه ) اما به خاطر هیمن قد رفاقته نشناخته یه فراخوان عمومی تو وبلاگت بزن ملت برن www.full.blogsky.com یه سری بزنن . می دونم که مرد نیستی رو برفهایی دیزین لخت شی . (چون همین جوری جون نداری وای به حاله اینکه بری دیزین ) اما یوخده (همون یه خورده خودمونه) رفاقت به خرج بده مرد .
ببین نیمهیه پرت چی میگه !!!

ماکان شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:00 ق.ظ http://full.blogsky.com

بچه ها من ماکانم . blogsky.com خراب شده . و فقط می تونم تو قسمت کامنت هاا چیز بنویسم . آدرس وبلاگم عوض شده و به www.full.blogsky.com تغییر کرده از این به بعد برین اونجا نوشته هامو بخونین .

ماکان واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:08 ق.ظ

بابا حرفهایه این یارو رو باور نکنین که میگه ماکانه . ماکان واقعی منم . البته راست میگه blogsky.com خراب شده و حتی نمیشه تو وبلاگ خودم هم مطلب بنویسم و فقط تو بخش کامنت میشه نوشت . اما مزخرف میگه این یارو که معلوم نیست از کجا اومده .کامنت هایی که به اسمه ماکان یا هیش کی نوشته شده رو نخونین . مثله اینکه پشتکار داداشمون هم زیده . تو مطلب روزایه دیگه هم کامنت گذاشته . مردتیکه نفهم .

ماکان اشکوری واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:18 ق.ظ

باب این رفیق چرا دست از سر کچل من بر نمی داره . من ماکان اشکوری واقعی هستم . به خدا blogsky.com خرابه و تا اطلاع ثانوی من تو قسمت کامنتا مطلب می نویسم. لعنتی اصلا login نمی شه و فقط میشه کامنت گذاشت و البته قبل از اینکه خراب بشه من آدرس وبلاگو به www.full.blogsky.com تغییر دادم اما فرطت نکردم تو توخال یبنویسم . از امروز باقی مطالبو تو (تو پر ) بخونین . به خدا من ماکان اشکوری واقعی هستم . آدرسم عوض شده

پر سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:57 ق.ظ

خئلی خرا بور.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد