وقتی وبلاگ نوشتن رو شروع کردم تصمیم گرفتم بی باک بنویسم.و همین کار رو کردم.

احساس می کنم اون قدر که آدم ها برای من ارزش دارن من برای آدم ها ارزش ندارم،و آرزوم اینه که تو مغز آدمهای دیگه برم و بفهمم چرا...

از این که تو کامنتام وبلاگ می نویسین واقعاً واقعاً واقعاً خوشحالم.مرسی آلما،مرسی روشن...نیما تو هم با اون کامنتت!!

نظرات 10 + ارسال نظر
پندار شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:18 ق.ظ

چند وقته که دلم می خواد ساعتها باهت حرف بزنم... نمی دونم راجع به چی اما به این دلیل که می دونم می فهمی.
الان این٬ داخل مغز من راجع به تو بود.
خوشحالی؟؟؟

گلاره شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:45 ق.ظ http://hollow-years.blogspot.com

ایول...چنو وقته نبخودآگاه خوانندت شدم!

مهتاب شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:50 ب.ظ

ماکان سلام ،من دوست تو نیستم :یعنی تو تا بحال منو ندیدی ،ولی واقعیت اینه :وقتی نوشته هات رو میخونم ،ذهنیت قشنگیو می بینم..که داره جدیدآ بیخودی خودشو از چیزیکه من کامل نمیدونم ..عذاب میده.بنظر خودت حیف نیست؟ که آدم حتی شده یکم..فقط یکمم دنباله توجهی بگرده که فکر میکنه بهش نمیکنند..،در حالیکه اولین توجه رو خودت باید به الانه خودت بدی؟...؟...

. شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:07 ب.ظ http://.

تو آدم خوشبختی نیستی.چون عادت کردی که تنها بودناتو هر روز جار بزنی.یه روز بالاخره می فهمی و می بینی که یه حیفففففففففففففففففففففففف بزرگمونده تو گذشته ات.
تو مهمی برای خیلیها شاید هم برای فقط چند نفر .نمی دونم دیگه چی می خوای.چرا نمی فهمی همون هم غنیمت و هنوز با مرگ فاصله است.چرا نمی خوای بفهمی لعنتی؟

[ بدون نام ] یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:02 ق.ظ

Nemikham behet dars bedam, nemikham nasihatet konam, nemikham be hame neshoon bedam cheghadr "barame' ya "halime" ya mifahmam. Hoselam kheili sar rafte...tahammole ye zendegie por shetabe machini kheili sakht tare vaghti hame chiz mozheko bi maanie. Baraye chie ke midoam? Be koja? Midoonam chiaro nemikham, amma engar akhari chizi baraye khastan nemimoone. Engar ma shakhsiat hao bazigaraye ye teatre comdey-tragic e bozorg hastim, ke vagheanee joon gereftim. Onnayee ke tamashamoon mikonan khoob sargarm mishan, amma inja, baraye ma, joz khalae maana chizi nist! Mesle Hamleti ke nemikhad bemire, Othelloee ke mikhad vaghean ba Dezdemona bekhabe, Estragoni ke pahash dige khaste shode, va Antigonei ke az poosteye tragdie jango ghodrat biad biroon...Midooni chi koonamo misoozoone? Engar ma neveshtan baladim, khoob ham baladim, amma khoondan na! man mitoonam be ver ver zadan edame bedam, amma be sakhti harfe kasi ro mifahmam...Por chooneye laanati

هیش کی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.full.blogsky.com

ماکان تو منو نمیشناسی . من هم تورو نمیشناسم . اصلا هیش کس هیش کسو نمیشناسه ( هه هه هه ) اما به خاطر هیمن قد رفاقته نشناخته یه فراخوان عمومی تو وبلاگت بزن ملت برن www.full.blogsky.com یه سری بزنن . می دونم که مرد نیستی رو برفهایی دیزین لخت شی . (چون همین جوری جون نداری وای به حاله اینکه بری دیزین ) اما یوخده (همون یه خورده خودمونه) رفاقت به خرج بده مرد .
ببین نیمهیه پرت چی میگه !!!

ماکان شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:00 ق.ظ http://full.blogsky.com

بچه ها من ماکانم . blogsky.com خراب شده . و فقط می تونم تو قسمت کامنت هاا چیز بنویسم . آدرس وبلاگم عوض شده و به www.full.blogsky.com تغییر کرده از این به بعد برین اونجا نوشته هامو بخونین .

ماکان واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:09 ق.ظ

بابا حرفهایه این یارو رو باور نکنین که میگه ماکانه . ماکان واقعی منم . البته راست میگه blogsky.com خراب شده و حتی نمیشه تو وبلاگ خودم هم مطلب بنویسم و فقط تو بخش کامنت میشه نوشت . اما مزخرف میگه این یارو که معلوم نیست از کجا اومده .کامنت هایی که به اسمه ماکان یا هیش کی نوشته شده رو نخونین . مثله اینکه پشتکار داداشمون هم زیده . تو مطلب روزایه دیگه هم کامنت گذاشته . مردتیکه نفهم .

ماکان واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:09 ق.ظ

بابا حرفهایه این یارو رو باور نکنین که میگه ماکانه . ماکان واقعی منم . البته راست میگه blogsky.com خراب شده و حتی نمیشه تو وبلاگ خودم هم مطلب بنویسم و فقط تو بخش کامنت میشه نوشت . اما مزخرف میگه این یارو که معلوم نیست از کجا اومده .کامنت هایی که به اسمه ماکان یا هیش کی نوشته شده رو نخونین . مثله اینکه پشتکار داداشمون هم زیده . تو مطلب روزایه دیگه هم کامنت گذاشته . مردتیکه نفهم .

ماکان اشکوری واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:18 ق.ظ

باب این رفیق چرا دست از سر کچل من بر نمی داره . من ماکان اشکوری واقعی هستم . به خدا blogsky.com خرابه و تا اطلاع ثانوی من تو قسمت کامنتا مطلب می نویسم. لعنتی اصلا login نمی شه و فقط میشه کامنت گذاشت و البته قبل از اینکه خراب بشه من آدرس وبلاگو به www.full.blogsky.com تغییر دادم اما فرطت نکردم تو توخال یبنویسم . از امروز باقی مطالبو تو (تو پر ) بخونین . به خدا من ماکان اشکوری واقعی هستم . آدرسم عوض شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد