حرف می زنم.
چند ساعته که دارم حرف می زنم.
سیگارت تموم می شه،
صبر می کنم تا بعدی رو روشن کنی.
حرف می زنم.

*

اگر فشار هوا تغییر کرد ماسک بزنید،
اگر هواپیما سقوط کرد جلیقه ی نجات بپوشید،
و اگر دلتان گرفت بغل دستیتان را بغل کنید.

*

دیگر بوی نویی نمی دهد
کلاویه هایش بوی دست هایم را گرفته اند،
پیانوام را می گویم!
فکر کنم آغوشش زیادی برای من بزرگ باشد...
می خواهم فقط دوست معمولی اش باشم،
بدون این که چیزی بین ما تغییر کند.

*

رویت حرف بلند می کنم،
روی حرف هایم دست می زنی...
می شه خواهش کنم فقط سیگارت رو بکشی؟

*

ماسک را به این حالت روی صورت قرار دهید...
یک در در جلو،یک در در عقب،دو در در قسمت کناری روی بال ها...
و این هم روش بغل کردن.

*

تا حالا کسی زده تت؟
یه جوری که صدا بدی...داد بزنی...نفست در نیاد؟
بسه...
         دست از سر این پیانو بردار...

*

بدون این که بدونم دارم سرت داد می کشم،
سیگارت رو نصفه خاموش می کنی،
خفقون می گیرم.
نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:33 ب.ظ

yadet bashe tooye dooste mamoolit naftalin bezary ye nooshabe khanevadeye khaly ham az nesfe bebor va toosh abb beriz bezar oon payeen,ta jashne shabaneye mooriane haro too dooste mamoolit be ham bezany.

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ق.ظ

پس یادت نره!
قبل از اهنگی که خودت میدونی بگو تقدیم به فلانی!
اگرم خاستی میتونم بیام رو استیج بغلم کنی.

پندار چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:57 ق.ظ http://version.persianblog.com

یاد فیلمای تارانتینو در اولین٬ نه دومین نگاه افتادم.
اما فضاش مخصوص ماکانه!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:18 ب.ظ

:)

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:09 ب.ظ

eyyval moddat ha donbale ye hamchin jomleiee migashtam...manam hamin heso daram faghat nemitoonestam be in khoobi begam

فکر کنم آغوشش زیادی برای من بزرگ باشد...

niMA چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:17 ب.ظ

in balaiee man boodam
ghabl az forooshe bilit ham khabar bede...man radife avvalmikham



niMA

... چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:09 ب.ظ http://ishtar.persianblog.com

miduni makan...yemoghehai mikhai khafeshi..delet mikhad hamun tah sigaro yeki vasat roshan kone ya inke faghat dad bezani.. shayadam delet mikhad yeki saret dad bekeshe,, bichare pianom...unam to in modat.. toye tanhai.. toye in nekbate gando kapak zadei ke dare khafam mikone koli dado moshto zoorgooio ghame tanhai o badbakhtio delhore.. tars o vashhato geryaro bekhod cheshide..ah ke cheghadr halam gerefte rafigh...kash yeki bud hadeaghal be harfam goosh midad yeki bud ke faghat budanesho hes bokoni.. hala mikhad ta rooze ghiamat ham sigar bekesheo tofalasho ro saret kharab kone!!!!

Umit پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:46 ق.ظ

یا تو خیلی بو میدی ... یا پیانوت قابلیت جذب بوش زیاده ... از اون شب سرد پاییزی زیاد نمیگذره

پ ن : صحنه Depress کننده ای که ماکان با تیوپش تو دیزین تعادلشون رو از دست میدن و به افتادن مبادرت میورزن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:37 ق.ظ

Jalebe...baram soale ke ye ensan dar ghoroone vosta, ya hatta asre roshangari cheghadr ehsase tanhayee dashte; cheghadr tanhayeesh ba tanhayee ma fargh dashte? Baram soale ke cheghadr tanhayee haye ma zire sare Orkut, TV, CD Player, Film, Roman, Mobile, Telephone, Radio, Email, Weblog, Aks, va...ast? Hatta sher, ya teatr? Baram soale ke ye kabootar ke tooye galleye kabootar, balaye sare ye sakhtemoon az in sar be oon sar mire cheghadr ehsase tanhayee mikone? Aslan midoone ke tanhayee chine? Aslan midoone ye vojood dare??? Aya hame zire sare farhange? Ay khodahafezi ba har anchizi ke maro (be ghole khodemoon) az heyvoonaye DIGE joda mikone, tanha rahe rahayee va solhe? Bacheha, az inke enghadr andishe afarin hastin mamnoonam, amma aya hamin andishast ke hasele hameye badbakhti haye mast? Aya ma hameye raho eshtebah oomadim? nemidoonam. Roshan

هیش کی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.full.blogsky.com

ماکان تو منو نمیشناسی . من هم تورو نمیشناسم . اصلا هیش کس هیش کسو نمیشناسه ( هه هه هه ) اما به خاطر هیمن قد رفاقته نشناخته یه فراخوان عمومی تو وبلاگت بزن ملت برن www.full.blogsky.com یه سری بزنن . می دونم که مرد نیستی رو برفهایی دیزین لخت شی . (چون همین جوری جون نداری وای به حاله اینکه بری دیزین ) اما یوخده (همون یه خورده خودمونه) رفاقت به خرج بده مرد .
ببین نیمهیه پرت چی میگه !!!

ماکان شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:01 ق.ظ http://full.blogsky.com

بچه ها من ماکانم . blogsky.com خراب شده . و فقط می تونم تو قسمت کامنت هاا چیز بنویسم . آدرس وبلاگم عوض شده و به www.full.blogsky.com تغییر کرده از این به بعد برین اونجا نوشته هامو بخونین .

ماکان اشکوری واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:17 ق.ظ

باب این رفیق چرا دست از سر کچل من بر نمی داره . من ماکان اشکوری واقعی هستم . به خدا blogsky.com خرابه و تا اطلاع ثانوی من تو قسمت کامنتا مطلب می نویسم. لعنتی اصلا login نمی شه و فقط میشه کامنت گذاشت و البته قبل از اینکه خراب بشه من آدرس وبلاگو به www.full.blogsky.com تغییر دادم اما فرطت نکردم تو توخال یبنویسم . از امروز باقی مطالبو تو (تو پر ) بخونین . به خدا من ماکان اشکوری واقعی هستم . آدرسم عوض شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد