مرد نیستم اگه بذارم دوستای معمولی شیم.فکر کردی من مثل بقیه م؟ می بینم طرف پایه نیست ولش می کنم بره؟فکر می کنی تو واسه م مثل بقیه ای؟

مرد نیستم اگه وقتی گفتی نه لخت مادرزاد نرم تو برفای دیزین داد بزنم که عاشقم.بعد دراز نکشم تا وقتی که یا ببرنم بیمارستان،یا تیمارستان،یا تو بیای جمعم کنی...

بابا بسه دیگه، چه قدر آدم باید از کسایی که دوست داره بگذره! چه قدر باید کسایی رو که دوسش دارن دوست نداشته باشه..به خاطر تو!مرد نیستم اگه...


آره.نیستم.خیلی وقته می دونم...مرد نیستم...




پ ن:برو بابا...اصلاً هم جواد نیست.
پ ن۲:سهیل این مطلبم رو دوست داشتی؟:))
نظرات 7 + ارسال نظر
زندانی زمان شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:58 ق.ظ http://Shahriar.Blogsky.Com

مرد نیستی اگه این نظر منو ببینی و به من سر نزنی
مرد نیستی اگه هر روز بهم سر نزنی
مرد نیستی اگه روزی دو بار بهم سر نزنی
مرد نیستی اگه مرد باشی
=========================
دادا بیخیال اینقدر چوب خیزران به مردونگی خودت نزن رسم دنیا همینه دوستش داری باید نگی میزاره میره تا بگی

علیرضا محمدی شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:11 ب.ظ http://kalo.blogsky.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم در راهی که قدم گذاشتی موفق باشی .من هم یک وبلاگ در زمینه خبر در بلاگ اسکای دارم اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم به من اطلاع بده تا لینکت را در وبلاگم بگذارم

ثمین شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:10 ب.ظ

مرد نیستی! D:

[ بدون نام ] شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:53 ق.ظ

ماکان تو منو نمیشناسی . من هم تورو نمیشناسم . اصلا هیش کس هیش کسو نمیشناسه ( هه هه هه ) اما به خاطر هیمن قد رفاقته نشناخته یه فراخوان عمومی تو وبلاگت بزن ملت برن www.full.blogsky.com یه سری بزنن . می دونم که مرد نیستی رو برفهایی دیزین لخت شی . (چون همین جوری جون نداری وای به حاله اینکه بری دیزین ) اما یوخده (همون یه خورده خودمونه) رفاقت به خرج بده مرد .
ببین نیمهیه پرت چی میگه !!!

ماکان شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:02 ق.ظ http://full.blogsky.net

بچه ها من ماکانم . blogsky.com خراب شده . و فقط می تونم تو قسمت کامنت هاا چیز بنویسم . آدرس وبلاگم عوض شده و به www.full.blogsky.com تغییر کرده از این به بعد برین اونجا نوشته هامو بخونین .

ماکان واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ق.ظ

بابا حرفهایه این یارو رو باور نکنین که میگه ماکانه . ماکان واقعی منم . البته راست میگه blogsky.com خراب شده و حتی نمیشه تو وبلاگ خودم هم مطلب بنویسم و فقط تو بخش کامنت میشه نوشت . اما مزخرف میگه این یارو که معلوم نیست از کجا اومده .کامنت هایی که به اسمه ماکان یا هیش کی نوشته شده رو نخونین . مثله اینکه پشتکار داداشمون هم زیده . تو مطلب روزایه دیگه هم کامنت گذاشته . مردتیکه نفهم .

ماکان اشکوری واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:17 ق.ظ

باب این رفیق چرا دست از سر کچل من بر نمی داره . من ماکان اشکوری واقعی هستم . به خدا blogsky.com خرابه و تا اطلاع ثانوی من تو قسمت کامنتا مطلب می نویسم. لعنتی اصلا login نمی شه و فقط میشه کامنت گذاشت و البته قبل از اینکه خراب بشه من آدرس وبلاگو به www.full.blogsky.com تغییر دادم اما فرطت نکردم تو توخال یبنویسم . از امروز باقی مطالبو تو (تو پر ) بخونین . به خدا من ماکان اشکوری واقعی هستم . آدرسم عوض شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد