چند نکته:


اگر در هوای سرد سرتان را بالا بگیرید سردتان نمی شود.


مهدی و مهرناز در شب عروسیشان زشت بودند.مهدی مرا بغل نکرد.


میانجیگری:هر آنچه به میانه ی جگر آغشته باشد،آنچه مربوط به درون جگر است.


هفته ای سه بار رقص به مدت ۵ ساعت برای هر انسانی لازم گزارش شده است.


 وقتی گفتم بیا کاتش کنیم فقط می خواستم تو هم یه ذره دوستم داشته باشی.اه!از خودم...


پنجم موازی غلط نیست.


داد بزنید.چه برای یک نفر چه برای ششصد نفر،ولی مواظب باشید از روی خشونت نباشد.صدایتان می گیرد،ولی مهم نیست.


قاعدتاً باید آدم لطیف تری باشم.یادم رفتم.


خب شاید تو می خواستی زشت باشن.شاید تو نمی خواستی بغلش کنی.


در هوای سرد خودتان را بغل کنید.


چه فرقی می کنه وقتی تعدیل متساوی ریده به همه ی فاصله ها؟


به شونه هات که فکر کردم چشامو بستم.هیشکی نفهمید چرا.عشق نیست...نه؟


سه بار در سکوت کامل خودتون رو صدا کنین.یه جوری که انگار می خواین خودتون رو از خواب بیدار کنین.


شیفراژ فاصله هامون باید خیلی احمقانه باشه.تو که یکی بیشتر نیستی.من باید دو تا شم.اونی که بغل می کنه،و اونی که می خواد کاتش کنه.


شب نیست اسکول!هوا ابریه!


از گفتن دوستت دارم بپرهیزید.(فردا که واقعاً دوسش داشتی مثل خر می مونی تو گل.و فردا که واقعاً تر دوسش داشتی...)


در وبلاگ از نوشتن مطالب مزخرف بپرهیزید. لازم نیست حتماً آپدیت کنید دوست عزیز!
نظرات 8 + ارسال نظر
کپیق سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:40 ق.ظ

خوشمان آمد... زین پس مرتب تر سر خواهیم زد..
بعدشم بیمرام تو که تا اصفهان اومدی یک کم دیگه هم میومدی با هم لبی به ساغر میزدیم.

ورونیکا سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:24 ب.ظ http://gomboodegan.blogspot.com

خوب من یه نکته دیگه هم به نظرم رسید که فکر کنم جا انداختی .
هر وقت یه نفر مستقیم قبل از اینکه رو چیز دیگه ای تاثیر بذاره رفت رو اعصابت زل بزن بهش و با وقاحت اینو بهش گوشزد کن که حوصلشو نداری بعدش می فهمی که چقدر لذت بخشه آدمارو تحمل نکنی !

سام سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام من وبلاگتونو می خونم
چرا شما همش از رابطه فرار می کنید
این سوال از وقتی وبلاگتونو میخونم به ذهنم رسیده
مثلا از گفتن ذوست دارم
چرا؟
مگر اتفاقئ براتون افتاده که خیلی بد باشه

البته فضولی منو ببخشید

Umit پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:55 ق.ظ

صحنه غم انگیزی که ماکان و تیوپ پر از بادش از بالای کوهها به سمت هتل دیزین سر میخورن و لبخند یادش نمیره

[ بدون نام ] شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:53 ق.ظ

ماکان تو منو نمیشناسی . من هم تورو نمیشناسم . اصلا هیش کس هیش کسو نمیشناسه ( هه هه هه ) اما به خاطر هیمن قد رفاقته نشناخته یه فراخوان عمومی تو وبلاگت بزن ملت برن www.full.blogsky.com یه سری بزنن . می دونم که مرد نیستی رو برفهایی دیزین لخت شی . (چون همین جوری جون نداری وای به حاله اینکه بری دیزین ) اما یوخده (همون یه خورده خودمونه) رفاقت به خرج بده مرد .
ببین نیمهیه پرت چی میگه !!!

ماکان شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:04 ق.ظ http://full.blogsky.com

بچه ها من ماکانم . blogsky.com خراب شده . و فقط می تونم تو قسمت کامنت هاا چیز بنویسم . آدرس وبلاگم عوض شده و به www.full.blogsky.com تغییر کرده از این به بعد برین اونجا نوشته هامو بخونین .

ماکان واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ق.ظ

بابا حرفهایه این یارو رو باور نکنین که میگه ماکانه . ماکان واقعی منم . البته راست میگه blogsky.com خراب شده و حتی نمیشه تو وبلاگ خودم هم مطلب بنویسم و فقط تو بخش کامنت میشه نوشت . اما مزخرف میگه این یارو که معلوم نیست از کجا اومده .کامنت هایی که به اسمه ماکان یا هیش کی نوشته شده رو نخونین . مثله اینکه پشتکار داداشمون هم زیده . تو مطلب روزایه دیگه هم کامنت گذاشته . مردتیکه نفهم .

ماکان اشکوری واقعی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:16 ق.ظ

باب این رفیق چرا دست از سر کچل من بر نمی داره . من ماکان اشکوری واقعی هستم . به خدا blogsky.com خرابه و تا اطلاع ثانوی من تو قسمت کامنتا مطلب می نویسم. لعنتی اصلا login نمی شه و فقط میشه کامنت گذاشت و البته قبل از اینکه خراب بشه من آدرس وبلاگو به www.full.blogsky.com تغییر دادم اما فرطت نکردم تو توخال یبنویسم . از امروز باقی مطالبو تو (تو پر ) بخونین . به خدا من ماکان اشکوری واقعی هستم . آدرسم عوض شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد