شیمی خوندی؟می دونی کمپلکس فعال چیه؟وقتی دو تا عنصر دارن با هم ترکیب می شن،در اوج کنش شیمیایی حالتی براشون پیش می آد که اتم ها شون نه مال خودشونن نه مال ماده ی جدید. من الان تو یه کمپلکس فعالم. بنابر این هیچ کس نمی تونه بگه من الان چیم.از این که با مطالبم دیگران رو سرگشته کنم خوشم نمی آد. جدیداً حس می کنم می دونم از چیزی که الان ناراحتم نباید ناراحت باشم... و حس می کنم برای چیزایی خوشحالم که تا حالا نمی تونستم براشون خوش حال باشم. مگر در بچگی.آره... من دارم عوض می شم...



و الان درست وسط یه مدولاسیونم.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:55 ب.ظ

هر جوری که بخوای می تونی باشی .
پس انتخاب کن ! حق انتخاب با توست.
و بعد نباید تاسف بخوری چراکه خودت انتخاب کردی!
پس درست انتخاب کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد