اگه بگم حرفی برای زدن دارم... دروغه.فقط یه چیز...دوست دارم از مینوری در بیام. می خوام مدولاسیون کنم بزنم تو ماژور...اگه بشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
سیاورشن سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:37 ق.ظ http://siavarshan.persianblog.com

سلام عزیزم وبلاگتون واقعا زیباست . تبریک میگم . بسیار لذت بردم . به من هم سر بزنید به نظرات شما محتاجم . من از فرهنگ وهنر هرمزگان و بندرعباس می نویسم. ممنون

الله سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری به ما هم گه میخوری سر نزنی الدنگ.

به جای این کارا بیا کاور کنیم.. اما نه، بیخیال..

آدم باید واقعا دیوونه باشه که از اون گروه کذایی چیزی کاور کنه!

زهره سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:54 ب.ظ

یعنی نتیجه ش چی میشه اون وقت ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد