ـ می دونی من با کدوم خرمالوها حال می کنم؟
ـ نه ...
ـ اونایی که هسته داره.
ـ چی؟ خرمالو که هسته نداره...؟
ـ به... تو که تو خونه تون درختشو داری...
ـ آره... ولی هیچ کدوم از خرمالوهاش هسته نداره...
ـ برو ... جدی می گی؟
ـ مطمئنی خرمالو رو می گی؟ با زرد آلو اشتباه نگرفتی...
ـ نه بابا... اُسکولیا...
ـ من که باور نمی کنم.
ـ خره خرمالو هسته داره...
ـ اِ... ماشین اومد...من برم...
ـ باشه آقا...
ـ بابت خرمالو ها هم ممنون...


                                    ***


چند وقتی می شه که آپدیت نکردم.یه مدت اکانت نداشتم... یه مدت اکانتام بلاگ اسکای رو فیلتر کرده بودن... ولی از این بهانه ها که بگذریم چیزی برای نوشتن نداشتم. الان دارم با اون آدمی که بهم خرمالو داد چت می کنم. یه چیز جالب. یه روز داشتم با آدمی که بهم خرمالو داد راجع به رابطه بحث می کردم. دستمو گذاشتم رو شونه ش گفتم به نظر من رابطه یعنی این. خودم که با تعریفم خیلی حال کردم!


                                     ***


ـ سلام...
ـ سلام! چطوری؟
ـ چاکریم...
ـ آقا امروز یه اتفاق باحال افتاد...
ـ چی؟
ـ داشتم خرمالو می خوردم...
ـ خب؟
ـ بعد فکر می کردم که این بابا چرت و پرت می گفت...
ـ هه!
ـ خرمالو که هسته نداره! که یه دفعه...
ـ چی شد؟
ـ دندونم خورد به یه چیز سفت و گفتم آخ!
ـ هه هه... حالا دیدی با هسته ی زرد آلو اشتباه نگرفتم!...
ـ ...


                                    ***

شاید تو این مدت انقدر اتفاق تو زندگیم افتاد که نمی دونستم کدوم رو باید بنویسم... و شاید دوست داشتم از خودم فرار کنم. نمی دونم... از همین مزخرفات. فقط می دونم که تو این مدت یه شعر هم نگفتم. حالا دارم با یه مطلب بلند جبرانش می کنم. در حال حاضر دارم با آدمی که بهم خرمالو داد چت می کنم.



                                     ***


ـ دیشب یه خوابی دیدم...
ـ چه خوابی؟
ـ خواب دیدم همه تو خونه مون خرمالو خوردن،من هسته هاشونو جمع کردم و شده یه تپه...
ـ هه ... چه خواب باحالی...شاید تو وبلاگم نوشتمش...



نظرات 2 + ارسال نظر
زهره شنبه 30 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:52 ب.ظ

بعضی خرمالوها هسته دارن بعضی ها هم نه .

[ بدون نام ] شنبه 30 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:49 ب.ظ

گول حرفای پسر عمه ما رو نخور! خودشو میزنه به اون راه!!! =)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد