شب ها را بیشتر دوست دارم .

برای این که دیگران را بیدار نکنی شاید آرام حرف می زنی
و برای این که سردت است لابد بغلم می کنی
و برای این که تاریک است حتماً فکر می کنم 
                                  تو با دیگران فرق می کنی...

خیلی بیشتر...
شب ها را خیلی بیشتر دوست دارم...

نظرات 5 + ارسال نظر
ازامروز یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:22 ب.ظ http://sincetody.blogsky.com/

درود
زیبا بود خیلی
وبلاگ خوبی داری با احساس و نازکی نازنین .
همیشه شاد و خوب باشی

ندا یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:23 ب.ظ http://mordab.blogsky.com

سلام.من هم شبها رو بيشتر دوست دارم.اصلا فقط شبها رو دوست.اما حالا ديگه نه
شب و روز واسم فرقی نداره

[ بدون نام ] یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:07 ب.ظ

اما نه شبهایی که تو در کنارم نیستی...

[ بدون نام ] یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:53 ب.ظ

نه به این خاطر که همه ی دور و بریامون احمق هستن . به این خاطر شاید که هر کنشی واکنشی داره برابر و در جهت مخالف .
مجبور می کنی آدم و بره کامنت یه پست رو تو یه پست دیگه بده (:

زهره دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:12 ق.ظ

برا این پست هم .. قشنگ بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد