آدم هایی که ارزش ندارن. آدم هایی که ارزش ندارن...


یه دوستی از هوگو برام آفلاین روایت کرده که : خوش بخت ترین آدم ها کسی ست که خدارون به او قلبی پر از احساس داده باشد.
ریدم تو این خوشبختی... ریدم دهن اون خدای...

وقتی مشکلاتم زیاد می شه تند تند آپدیت می کنم... هی شعر می گم... می خوام از مشکلاتم کم کنم.می خوام اصلاً آنلاین نشم یه مدت...می خوام فرار کنم از این مزخرفات...ارکات...چت...وبلاگ...آفلاین...آفلاین...آفلاین...فرار کنم از آدم هایی که ارزش ندارن... از آدمهایی که ارزش ندارن...

می خوام زندگی کنم.





پ ن : الان شنبه ساعت ده شبه. آنلاین شدم، آفلاین چک کردم،آفلاین گذاشتم، و الان هم دارم وبلاگ می نویسم. در کل کامنت خودکار آبی رو خیلی پسندیدم. خودم هم که ریییییییییییییییییییییییدم!!!دارم زندگی می کنم  :)
نظرات 4 + ارسال نظر
زهره شنبه 9 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:30 ق.ظ

زندگی یعنی ارکات چت وبلاگ آفلاین
و آدمایی که ارزش ندارن
آدمایی که ارزش ندارن

شاپور یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:11 ق.ظ

ریدن ته لذته

ایشتر بانو یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ق.ظ http://ishtar.persianblog.com

اه ماکان! واقعا یه روزایی فکر میکنم چرا آدما اینقدر خودخواهند! به طور کل عرض میکنم!

بامداد یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:01 ب.ظ

تازه داری متوجه چیزایی میشی که آرزو داشتم هیچ وقت سراغت نمی اومدن . حرفه دیگه ای باقی نمیمونه .
برای این مطلبت تو وبلاگم چیزی نوشتم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد