یک انار روی تاقچه اتاقم هست

               




                  عاشق : آخیش... خیلی خوبی تو...
انسان مجهول الهویه : می شه دیگه قربون صدقه م نری؟
                  عاشق : چرا آخه..؟ من دوست دارم قربون صدقه ت برم...
انسان مجهول الهویه : از خودت دورم می کنی...
                  عاشق : اگه تو این جوری می خوای...

                                                      ***

                   معشوق :می دونی...شاید بعد از این حرفا...
    انسان مجهول الهویه: نه... دوست دارم راحت حرف هات رو بزنی.
                    معشوق : وقتی یه آدمی خیلی احساسیه...
                    معشوق : ممکنه احساساتش رو خیلی بزرگ کنه...
    انسان مجهول الهویه : باشه... آدم می شم.
                    معشوق : اینا رو چون دوست دارم می گما...

                                                      ***


                     دوست : چرا... چرا باید انقدر ما شبیه هم باشیم؟
    انسان مجهول الهویه: ... من خیلی دوست دارم لعنتی...
    انسان مجهول الهویه: بعضی وقتا فکر می کنم بدون عشق می تونم زندگی کنم...
    انسان مجهول الهویه: ولی بدون تو نه.
                     دوست : کثافت...موی تنم سیخ شد.
                     دوست : حالا خوبه باز همدیگه رو داریم لامصب...
    انسان مجهول الهویه: خوبه که آدم بتونه لا اقل حرفاشو به یکی بزنه.




پ ن : انسان مجهول الهویه واقعاً مجهول الهویه س.
پ ن ۲ :می دونم مطلبم بی معنیه.
پ ن ۳ : از آقای محسن مخملباف و کتاب نوبت عاشقی به هیچ وجه متشکر نیستم.
پ ن ۴ : وقتی بامزه می شم خیلی گه می شم نه؟



نظرات 3 + ارسال نظر
بامداد چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:10 ق.ظ

اینترنت قبلیم فیلتر بود الان بهت رسیدم ، گاهی میتونم احساست کنم نه همیشه چون من فقط یه دوستم با تمام مشخصاتی که شاید فقط برای من باشه .

مهیار چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:01 ب.ظ

whats the matter, man??

Umit پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:49 ب.ظ

- کثافت...موی تنم سیخ شد.
+ حالا خوبه باز همدیگه رو داریم لامصب...

این تیکه رو خیلی خوب اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد