سکس از بچگی ام می گیرد و بالا می رود...

دستت را می گیرم
پایین می برمت
تا بچگی ام
و در بچگی ام دوستت دارم،
دوست داشتن از بچگی ام بالا می رود...

   

    خیانت بزرگ شده ی دوست داشته نشدن است
     من متهم  به عشق های از اول شکست خورده ام
                       این گونه تمام عشق هایم جاودانه اند...

 

روز را با تو ام
                   دوستیم و می خندیم
                   دست می دهیم و می خندیم
                    حرف می زنیم و می خندیم...

شب را تنهایم
                    عاشقیم و هیچ نمی گوییم
                     می بوسیم و هیچ نمی گوییم
                      حرف نمی زنیم و هیچ نمی گوییم،
                                                                          هیچ

شب ها دچار عشقی هستیم که نمی دانی.

تا بچگی مان پایین می رویم،
تا آنگاه که بدون آن که بفهمیم می خندیم
بدون زبانی برای فکر کردن،

شب را تنهایم
     
                    از سکس می گیریم و پایین می رویم
                     تا آن گاه که بدون آن که بفهمیم دوست می داریم
                      بدون زبانی برای خیانت،
                                              خیانت کوچک شده...



           دستت را می گیرم.
          می خندیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
Umit جمعه 17 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:29 ق.ظ

آنقدر با هم خوبیم که شب چشمانمان با هم صحبت میکنند و آنقدر کار داریم که وقتی برای صحبت نمیماند
روزها از روی مشغله کاری با هم به صحبت می نشینیم
فکر میکنم ، من و تو ... تولدی دیگر از عشقهای خفن خداوندی هستیم ... همه چیزمان با دیگری فرق دارد ... تک و ممتاز ... خیانت من از سنخی دیگر و روسپی گری تو از نوع مرغوب
آری اگر خدا میدانست که چقدر به ما اشتیاق دارد ... جان به در میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد