من و تو
            سوار یک الا کلنگ خیلی خیلی بزرگیم


وقتی که بالایی
   افق ها را نگاه می کنی
   و لبخند می زنی...

پاهایم را می کوبم
بلند می شوم
پایین را نگاه می کنم
و نمی بینمت...

وای،
       چه قدر سنگینم
                 سنگین...


قوانین نیوتون
باز بر ضد من اجرا می شوند،
پایینم می کشند
و چه قدر پاهایم درد می گیرند
وقتی می خواهم الاکلنگ را موازی نگه دارم.

زورم تمام می شود...
                 سنگینم...
                      سنگین...


بالا می روی .

نظرات 4 + ارسال نظر
سروش یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.nabakhshoode.persianblog.com

آقا زدی تو این قضایا؟

من تو این قضایا بودم... ولی فکر کنم تو بدجور زدی تو اون قضایا...؛)

خامر ان یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:25 ب.ظ

az gavanin chizi sar dar nemiavaram.
hamea anha bar zede manand
maksosan gavanine newoton
zera nemigozarand parvaz konam!

ئشظه جمعه 17 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:55 ق.ظ

kheili khosham oomad az inyeki am

الاکلنگ یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:14 ب.ظ http://2khtaravaz.blogspot.com/

الاکلنگ خودش موازی میشود آخر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد