- سلام ... خوب هستین...
- سلام...چطوری؟ نیستش با مامانت اینا رفته بیرون...
- اِ؟ هیشکی به من هیچی نگفت... البته خواب بودم...خب خوب هستین شما؟
- دیشب تو توی خوابم بودی...
- اِ؟ جداً؟ خب چیکار می کردم؟!
- یادم نیست فقط یادمه که بودی...
- هَه!...خب؟
- یه پیشیه بود که هی می مالید خودشو بهم لوس می کرد خودشو..
- ...
- آره... که ببرمش با خودم جا بدم یه جورایی بد بخت بود منم می گفتم من که جا ندارم آخه کجا ببرمت...
- خب؟
- هیچی دیگه... انقد ناراحت شدم...
...
- پس زنگ می زنم موبایلش دیگه... شرمنده مزاحم شما هم شدم...
- خواهش می کنم...سلام برسون به مامان اینا...
- چشم بزرگیتون رو می رسونم...خوشحال شدم صداتونو شنیدم...خدافظ.
- خدافظ.
- راستی! اون گربه خود من بودم ... یعنی...الو!


دیگه قطع شده بود.
نظرات 3 + ارسال نظر
حمید رضا جمعه 3 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:30 ب.ظ http://p30power.com

با سلام دوست عزیز
احترما به اطلاع می رساند تعداد زیادی دعوت نامه ی Gmail ایمیل ۱۰۰۰ مگابایتی به دست ما رسیده است .
می خواستم بگم اگر شما نیز مایل به گرفتن gmail هستید در خدمتیم .
با تشکر http://p30power.com
بای

ثمین شنبه 4 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:54 ق.ظ

کاش به اندازه ی گربه تحویل می گرفت منو!

نیما شنبه 4 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:39 ب.ظ

یه جای کار اشکال داره چون معمولا نمی فهمم چی میگی احتمالا یکیمون خلیم ... یا هر دوتامون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد