یکی هست که شبیه منه . می تونم این رو حس کنم.دو سه بار فقط باهاش چت کردم. ولی این رو می فهمم. آمریکاس.می دونم که حالا حالاها نمی بینمش... ولی حرفای خوب می زنه. از اون حرفا که ازشون فرار می کنم. می گه که تنهاس. دوست دارم که تنهاییش رو پر کنم.هه . چت می کنم.می گه که دنیا کلاً تخمیه. هر جا که باشی. از این حرفش می ترسم. چون شبیه منه. اینو حس می کنم.

به رفتن فکر می کنم. می خوام ادای آدمای منطقی رو در بیارم. می خوام به آدما فکر نکنم مثلاً. به تنهایی.

امشب یه بچه ی خیلی بانمک رو دیدم.دختر بچه ی دو ساله.یه شعر خوند که با دویدم و دویدم شروع می شد.دویدم و دویدم ، به قلکم رسیدم... آخرش این جوری بود که قلکش رو می شکونه و توش فقط یه سوسک کوچیکه.


به رفتن فکر نمی کنم.
نظرات 2 + ارسال نظر
شاپور سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ق.ظ

یعی هر کی حرف خوب میزنه مثه توه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

پ چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:22 ب.ظ http://ashna22.persianblog.com

ÍDd ÚD×q ok yÔN Þ oDÆ ,Ckp¾ éF lì×C ,éOznÊ qC kDë -

.ÖoClÛ êqDìÛ DèÛA éF Ý× éÆ DçrìZ oDìwF éZ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد