دغدغه ما این نیست که کسی از دستمون ناراحت می شه یا نه...عشق برای ما ابدی نیست و پیامدش فقط دک کردن معشوقیه با جواب نه ، و دوست داشتن و سپس دک کردن معشوقیه که می گه آره. اگه نمی فهمین چی می گم وبلاگ استامینوفن رو بخونین. شاید تو همون صفحه ی اول تکرار کلمه ی جنس مونث گویا ترین دلیل باشه.

امروز یکی فهمید که من رو با یه خنده ناراحت کرده. و ناراحت شد . شوخی...بی خیالی...من حالا پشیمونم که ناراحتیم رو انقدر ساده نشونش دادم.

پیامد عشق سر در گمیه.گریه به خاطرات شیرین...لذت ناراحت کردن...( سادیسم) البته شاید در روزگار افسانه ای این طور نبوده. ( شیرین و فرهاد) . فقط خود خواهی بوده...(تیشه)

دوست. یه دوست از ناراحت کردن من پشیمون میشه...کسی که دوستش دارم. عشق نیست که خودخواهانه باشه ( تو) همه چیز  در خلوص کامل با قطع کردن تلفن تموم می شه (تیشه نیست) و من انتظار ندارم هیچ کس (تو) از این مطلب خوشش بیاد.